Najlepiej zacząć od znalezienia wolnych terminów danych podwykonawców. Jedni mają bardzo duże obłożenie, a drudzy spokojnie mogą przyjąć zlecenia nawet na tydzień przed weselem.  Nie zapomnijcie o sprawach urzędowych/kościelnych, aby ślub mógł się odbyć oraz, aby Wasza wymarzona sala lub DJ byli wolni. Aby pamiętać o wszystkim można zakupić specjalny terminarz Panny Młodej do zakupienia w Empiku. Podzielmy to wszystko na poszczególne etapy.

Etap 1 – wstępna organizacja

  • ustalenie daty ślubu
  • czy cywilny czy konkordatowy
  • rozglądanie się za miejscem

Etap 2 – organizacja

  • szukanie sali, kościoła, urzędu oraz zarezerwowanie terminów
  • znalezienie zespołu bądź Dj-a oraz fotografa —> 😉 TO NASZA DZIAŁKA, ABY WAM W TYM POMÓC
  • szukanie sukni ślubnej oraz garnituru
  • obrączki
  • rezerwacja makijażystki i fryzjera (próbny makijaż i fryzura po zakupie sukni)
  • znalezienie florystki oraz cukiernika do tortu weselnego
  • znalezienie odpowiedniego transportu – Fura musi być !
  • zaproszenia dla gości i ich wygląd
  • znalezienie odpowiednich atrakcji na ślub – animatorzy, artyści = efekt WOW
  • kurs tańca

Etap 3 – szczegóły

  • dokładne menu w restauracji
  • drukuje się winietki z rozsadzaniem gości
  • ustala się trasę przejazdu autokaru z gośćmi
  • omawia się godziny i miejsca przyjazdu fotografa, kamerzysty, zespołu.

Etap 4 – poweselnie

  • rozliczenia z lokalem, zespołem/dj-em
  • rozliczenia z fotografem/kamerzystą
  • załatwienie spraw urzędowych – zmiana wszelkich dokumentów (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, dowód rejestracyjny)
  • podróż poślubna ;))))

Dzięki, że czytacie.

~ Sara Kurzyńska